zaterdag 20 februari 2016

Dienstmededeling

Picasa : exit
Onlangs ontving ik een lichtelijk verontrustend bericht: de Picasa software, waarin ik tientallen, zo niet honderden foto-albums heb aangemaakt, houdt binnenkort min of meer op te bestaan en wordt vervangen door Google Photos.
Omdat het nogal onduidelijk is wat er precies staat te gebeuren ergens in mei heb ik me een tijdje onledig gehouden met het reorganiseren (dat kon sowieso geen kwaad) en hernoemen van mijn oude Picasa albums naar Google Photos, en vervolgens met het aanpassen van zowel alle links naar de albums op mijn kaarten met Romaanse kerken als de links in deze blog.
Een heidens karwei, en het is niet onmogelijk dat er hier en daar nog een link staat die niet werkt. Eventuele commentaren worden op prijs gesteld.

De links zijn te vinden op de volgende blogs:
Blog NL Romaanse bouwkunst in Bourgogne
Blog GB : Romanesque Architecture in Burgundy

Meer links zijn te vinden op de volgende kaarten met romaanse kerken:

Bourgogne:
Département Côte-d'Or (21)
Département Nièvre (58)
Département Saône-et-Loire (71)
Département Yonne (89)

Google Photos : entree
Grenzend aan Bourgogne (een arbitraire keuze):
Département Ain (01
Département Allier (3)
Département Aube (10)
Département Cher (18)
Départementen Jura & Haute-Saône (39 & 70)
Département Loire (42)
Département Loiret (45)
Département Haute-Marne (52)
Département Rhône (69)
Département Seine-et-Marne (77)

Overige kaarten:
Romaanse kerken in Europa - een arbitraire keuze
Site Clunsiens in Europa
Byzantijnse kerken in Europa en het Midden-Oosten - een arbitraire keuze

icons final, de spelden die gebruikt worden op de diverse kaarten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten